הזדמנות לשינוי

מירי רימון

אימון לבריאות ואיכות חיים

B.Sc | MPH

פניה מהירה

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

עוגת קרמבל ממכרת

עוגת קרמבל ממכרת

את מתכון העוגה מצאתי לפני כחצי שנה, ומאז לא מפסיקים להנות מהטעם ולהתענג מכל ביס עם הקפה של אחר הצהריים.

הטעם המיוחד שבה את כל בני הבית מגדול ועד קטן, כולל הנער המתבגר שבחבורה.

ומה שמצא חן בעיני זה שמכינים אותה בקלי קלות.

אז הנה המתכון בשלושה שלבים                                                                                              

חממו התנור ל 180 מעלות

  • שלב 1 – בתבנית פיירקס מלבנית מערבבים 5 תפוחי עץ סמיט חתוכים לקוביות , 300 גרם תערובת פירות יער קפואים (שהופשרו), 3 כפות קורנפלור , 1 כפית תמצית וניל איכותית.
  • שלב 2 – בקערה נפרדת מערבבים : 1 כוס קמח כוסמין, 3-4 כפות סוכר קנים , 1/2 כוס שיבולת שועל עבה, כפית קינמון ובהדרגה: כ- 1/2 כוס שמן קוקוס (או 2 כפות חמאת קוקוס ו-2 כפות שמן קוקוס). לערבב הכל עם הידיים לקבלת הפירורים. שימו לב, העיסה לא צריכה להיות רטובה מידי.
  • שלב 3 – לפזר באופן אחיד את הפירורים מעל תערובת הפירות ולאפות בחום בינוני כחצי שעה, עד שהפירורים חומים.

את העוגה שומרים במקרר

ספרו לנו מה אתם חושבים על העוגה….

לבריאות ובתיאבון

 

מאמרים קרובים

מאפים

מאפים בריאים גם בפסח

גם בפסח אפשר להינות ממתוק בריא בזמן הכנה מינימלי. מומלץ להתאמץ ולהשקיע, כך נתפתה פחות למצה עם השוקולד ! מאפינס גזר  חומרים: 5 ביצים מופרדות

עוגת-גזר

עוגת גזר

חומרים 4-5 גזרים מגוררים 2 כוסות קמח מלא (ניתן לערבב או להחליף בכוסמין) 3 ביצים 1/3 כוס שמן קנולה מיץ תפוזים בהתאם לצורך (כ-1/2 כוס)

פררו-רושה

"פררו רושה" טעים ובריא

כדורי "פררו רושה" טעים ובריא   ( 2-3 כדורים, תלוי בגודל = 100 קל') לטחון בבלנדר :   10 תמרים ללא גלעינים 1 כוס שקדים לא קלויים

עוגת-תפוחים

עוגת תפוחים

כ- 20 פרוסות , 120 קל' לפרוסה לערבב בקערה : 8-10 תפוחי סמיט חתוכים לפרוסות דקות (במעבד מזון) 1/4 כוס סוכר חום 2-3 כפות קינמון

הזדמנות לשינוי

מירי רימון

אימון לבריאות ואיכות חיים

B.Sc | MPH

פניה מהירה